A nő dicsérete

Mitől nő a nő? Nyilván a külsődleges szempontok meghatározóak. Ezt elvitatni nem lehet. A genetikában viszont árnyaltan kódolva van a másik felünk is, hiszen a kromoszómák révén jelen van a férfi attitűd is. Ezt szeretjük elfelejteni időnként amikor az élet olyan szerepet ruház a nőre, ami eredendően nem az övé, viszont a Teremtői precizitásnak köszönhetően ez a viselkedésminta is kódoltan jelen van mindként nemben.

Nézzünk egy igencsak régi és eléggé félreértelmezett példát Nefertiti esetét. Ő volt az óegyiptomi Aekchnaten fáraó Neferinek törzsi vezetőjének lányából avanzsált felesége. Részint szükség volt az igencsek belterjes uralkodó családon belül vérfrissítésre, valamint ezáltal a szomszédokkal is egyezséget kötött az uralkodó család. Az akkori hierarchikus rend szerint nő nem lehetett vezető pozicióban, ám ez nem jelentette a nőiség teljes elnyomását. A nőt tisztelték és helyiértéken kezelték. A nőiség megélésére a teremtés mítosza keretében a Misztérium Iskolák is jelentős szerepet vállaltak. Így tudta a nő a valódi termtésben (szülésben) lévő szerepet az anyasággal, a gondozással együtt megélni. Aekchnaten fáraó hibát követett el akkor amikor a birodalom kiterjedése révén férfi ruhába öltöztettve Nefertitit tette meg uralkodónak. Az anyaszereptől megfosztva volt kénytelen élni további életét. Nefertiti jelenleg magyarországi kettős reinkarnációja révén kénytelen most a karmakörben megélni azt a kettősséget a nemi vonzalom tekintetében. A Neferinek törzsi mivolt olyan afrikai típusú törzsi szerveződést, népcsoportot takart, amit az óegyiptomi kultúra befogadott, csakúgy mint ahogyan hun-szkíta népek barátságban éltek és az egyiptomi sumér ősmagyar népek az őket körülvevő népcsoportokkal. A Neferinek törzs egyik legfontosabb leszármazottja Nefertiti, Aekchanten fáraó felesége. Ez az elhallgatás nem véletlen, hiszen a fáraó személyét, kiemelkedően magas szellemi tudását övező kultuszt meg kellett hamisítani Horusz papságot képviselő Hórusz szemmel (Hórusz bosszúból vakította meg az egyik szemére Aekchnaten fáraót apja hálála miatt), illetve el kellett némítani az ő tanításait, amit utódjának egyetlen egészséges lányának átadott Meritaton óegyiptomi hercegnő személyében. A régmúlt feledésbe merült idők igazságtartalma kizárólag az AKASHA krónika örök tudástárából hívható le. Aki ennek a valódiságát megkérdőjelezi az olyan állításokat is kérdőjelezzen meg, hogy miért van az ember a földön: a tudásért, a fejlődésért vagy az örök kárhozatért, szenvedésért. Ezt igyekeznek évről-évre, évtizedről-évtizedre, évszázadról-évszázadra illetve évezredről-évezredre elfeledtetni velünk. Fogadjuk el a rosszat, alkudjunk meg illetve hunyászkodjunk meg az emberi gonoszság előtt. 

Egyébiránt hol van az megszabva, hogy a nőt csak egy bizonyos napon szeressük. Virággal, bókokkal, ajándékokkal árasszuk el? Mi a helyzet a többi napon? És mi a helyzet a boldogtalan nő mellett élő férfi társadalommal? Vajon képesek-e felismerni a nő boldogtalanságát, a rendszerébe ágyazott idő és pénz közötti párhuzamot? Képes-e egy nő betölteni az egyenjogúsággal kivívott szerepét? Teljes mértékben megítélésem szerint nem. Valahol mindig hiány vagy defektus keletkezik. A duális világ kettősségen alapuló férfi és nő archetípusbok révén képes a férfi szerepeket is betölteni, de nem feltétlenül csak az adhatja meg számára a feltétlen boldogságot, üdvözülést. Az álfeminista ideológiára épített mozgalomról már többször kifejtettem a véleményemet, hogy az inkább maszkulunizmus, a nő tronfosztása attól a spirituálisan megélhető szereptől amit tudatosan, szándékosan vettek el tőle. 

A vallások kifelejtették a nőt a keresztvetésből. Miért? A női teremtés mítoszból miért kellett eltávolítani a nőt? Az ókori görögök neveztek el nőkről Isteneket és voltak női vezetőik. A mai álkeresztény vallás hol alkalmaz női papokat? Miért nem lehetséges ez?

Az eszme és keretrendszer átalakította, uniformissá tette a nemeket. Kialakult az egynemű, unisex társadalom. A felülről generált folyamat mindenkét nemben szedi az áldozatait, anélkül hogy tudatosan jelen lennének a modern generációs válság egyik legsúlyosabb kérdésének miértjében. A gazdaság, a politikai beavatkozás a tudomány oltárán egyértelmű jeleket hagy maga után. A legérdekesebb gondolat, ami szöget üthet az ember fejében a nemiség és a nyelvek kapcsolata.

A nyelvek kialakulását a Bábeli zűrzavarhoz köti a mitológia. Ami Bahl (Baál) Isten vallási feszültség szításához köthető a valóságban, ez pedig zavart keltett Babilonban. Az egymás mellett élő népek már akkor is másféle, különböző nyelven beszéltek. Viszont a legnagyobb torzítás mégiscsak a Bibliában van, hogy a magas szellemi tudást elfelejtik megemlíteni. Ugyanis nem feltétlenül szükséges nyelvet tanulni, a mag népe kódnyelvének köszönhetően képes dekódolni az idegen szavakat. Így egy korabeli értekezés, műalkotás például az AKASHA krónikából az örök tudás bázisból is lehívható magyarul. 

A nyelvek kialakulása sokkal inkább a faji eredetre (ős genezis) elmélethez eredeztethető vissza. Ez lényegében magában hordozza a genetikailag kódolt diverzitást. Nincs benne semmi misztikusság, csupán biológia, kémia és fizika. Ezt sikerült elfedíteni és összemosni a vallásoknak. 

A nyelvek vizsgálatával további összefüggésekre lelhetünk. Kizárólag a magyar nyelv nem használ semleges nemet. Az ő névmás féfit vagy nőt jelent. A tárgyakhoz nem társítunk nemiséget. Ez pedig a kód mag nyelvnek köszönhető, ami univerzális összetevője révén páratlan és egyedülálló bármennyire is zavarhatja egyes magát eredendően kiválasztottnak tekintő népcsoportot. Ugyanis a magyar az univerzum ősi földbolygó első népe. Ezzel nem kell kárhoztatni tömegesen egy népcsoportot, csupán azt a felettes érdek általi diktátumot, ami ezt rájuk aggatta.

A világ számos ponton Isteníti, dicsőíti a nőket. Elismeri a gazdaságban, politikában, tudományban elért eredményeiket. Mikor emelik piedesztára a nőt, aki képes egy személyben gondoskodó feleség, háztartásvezető, gyermeknevelő anya, dolgozó és egyben alkotó, hobbi tevékenységet végző nő is lenni? Van erre elég idő? Egyáltalán mire van idő? Pénz keresésre és boldognak lenni általa vagy az anyaságnak a hobbinak élni és abban megtalálni a boldogságot esetleg kevesebb pénzzel is beérve. Igen, mert azt tanítják a pénz nem boldogít, de jó ha van. És mire elég? Mert a felettes érdek ráruházta a családmodellre a kétkeresős szerepet. Innentől kedzve az álfeminista ideológia egyiárnyú utca lett. Abból pedig büntetlenül visszatolatni nem lehetséges. 

Feljegyezte: P. Anita (TAÉ)

2023.03.09.

 

Forrás: Thot - A nő, Aekchnaten fáraó - Női szerep, Belaver - Nő az államvezetésben, Női szerepkörök, Voltaire - Nőiség, Rousseau - Női mítoszok, Aküpülosz - A nő mint Istenség, Arisztotelész -  A nő Teremtői minősége, Szókratész - Ha én nő volnék, Aripidész - A nő ideája, Descartes - A nő szellemisége, Platón - A nő és a férfi című tudati lehívások. 

 

Kép forrása:

https://www.freepik.com/free-vector/women-s-day-pink-background_1052317.htm#&position=1&from_view=undefined">Image by ibrandify</a> on Freepik

 

Kapcsolódó bejegyések:

https://panitavers.blog.hu/2023/01/04/vessunk_keresztet

hthttps://panitavers.blog.hu/2022/12/30/a_piramis_ereje_503

 

Ajánlás: A nő ha megtalálja nőiségének megélhetési belső forrását, akkor lesz igazán kiegyensúlyozott. Lavírozik a férfi és női viselkedésminta rendszerében. Mikor milyen attitűdre van szüksége, mit kell megélnie. A kiegyensúlyozás nélküli világ pedig felboríthatja a nemiség által vállalt szerepeket. A kettősség megélése nem a torz képet, hanem a letisztulási folyamatokat hordozza magában. (Meritaton óegyiptomi hercegnő - i.e. 35 ezer évvel ezelőttből - A női és férfi szerepvállalás kettőssége)

A bejegyjegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, hivatalos közlése nem engedélyezett.