Női Istenanya ünnepe

A nő minden nap nő. Nem csak nőnapon, nem csak egy bizonyos keresztény kultúrkörhöz kötött nőiséget ünneplő napon Rügyfakasztó Nagyboldogasszony, Kikelet napján. Ez a nőiség, ami "kiment a társadalom alól". Eltévelyedtünk a pénz és boldogságkeresés világában. A női lét értelmezése a valódi Krisztusi Szent Háromságban egy teljesen más utat nyit a mában: találd meg a női Istenanya mivoltodat! 

Babba Mária a Teremtő ősanya az őskeresztények vallási ritusának mítikus alakja. Ő maga a női Teremtői minőséget, a szülő anyát, az anyaságot testesíti meg. Szűz Mária is az ő mítoszából merített, akit magyarország oltalmazójaként  Mária országára, mint Nagyboldogasszony tekintett. A királyi kék fátylán díszelgő 12 csillag a 12+1 bolygót takarja (lsd. uniós zászló szimbolikája) Az egyik legnyagyobb ferdítés, Szűz Mária körül maga a nevében van. A cöribártust mint vallási fogadalmat nem a szűziességében képviselte. A szűz előnév a fényt, a tisztaságot takarta. A női Teremtői telekultikus szertartások, jeles, magas rangú képviselőjeként segített a nőknek megélni nőiségüket, a nőiség örömeit és minden azzal járó boldogságot. A Nagyboldogasszony név ezt jelzi. Ez a létező legnagyobb ferdítés, ami meseszerűvé, a vallástagadóknak pedig hiteltelenné teszi alakját. Régiesen ugyanis a szűzben fogant, azaz tiszta fénnyel érkezett ember maga a csecsemő volt, aki születésénél fogva érintetlen a szó büntetlen értelmében, tehát tiszta, szűz. Ezt kiforgatni az egyik legnagyobb álság a vallások részéről. 

A Teremtői minőséget maga a nő képviseli a földön (földanya elnevezés erre utal). Hiszen az igazi Szent Háromság az ő szellemén, testén és lelkén keresztül valósul meg. A nő, aki megérett az anyaságra az ősi keresztény világban elvonult és a saját maga dalát (ősmag dala, azaz Mária Magdolna énekét énekelve) a magas szellemi képessége révén volt képes a leszületendő lelket vizionálni, azaz behívni. (Még a mai világban is léteznek, viszonylag kevesen olyan nők, akik a fogantatás pillanatában érzik az áldott állapot jelenlétét a méhükben. Nyilván ez a fajta tudatosság egyre kevésbe képes megnyilvánulni a tudatszint mesterségesen alacsony szinten tartása miatt.) Ezt régiesen a lélek behívó dalának hívta a táltos világ. A lélek a testben fogantatás által érkezett meg, az áldott azaz Teremtői minőségben élő nő asszonnyá, anyává válássának ez az első szakasza, az első trimeszter a várakozásról szól. A második szakasztól kezdődik a táplálás, az anya méhében nevelkedő gyermek lelkének szíve alatt viselése, a szent háromság a harmadik trimeszterrel zárul be, amikor a gyermeket a benne fogant magot világra hozza. Mindig lélek választ családot, a megélendő megtapasztalások révén, amit a lélektervében (sorút) előre rögzít. Tehát a mag dala nem más, mint az új én (tudat) éneke, amit a szíve alatt lelkében őriz és féltve óv az áldott állapotban lévő nő. Ezzel a tudatminőséggel él együtt a nő és a férfi (együttélés, házasság) az androgén/androgün létformából kiszakadt dualitásában a modern korban is. Ebből a folyamatból kizárni a férfit nem lehet. A férfi és a női minőségek bomlasztása révén maga a nőiség, mint Teremtői minőségen esett csorba. Az igazi Szent Háromság róla szól, ráadásul a keresztvetésből is kifelejtették (Teremtő/Isten, Anya, gyermek fiú/lány és Szent Lélek) A Szent Háromság egy másik értelmezésben a két egymásra fordított háromszögben (merkaba) jeleníti meg az ős elemeket: víz (lé), ég (nap), légtér (éter) = levegő alap életminőségeket, ami maga az élet, létezés feltétele. Ezt továbbgondolva teljesen egyételmű, hiszen az emberi test 85%-a víz, amin keresztül a teremtésben a magzatvízből a méhen keresztül áramoltatja ki az emberi teremtményét a nő. A nap a bőséget jeleníti meg a felső merkaba csúcsán, az alsó merkaba vízzel szemben lévő csúcsának megtestesítője nem más, mint a levegő, a létezés tere. A merkaba az ősi Szent Hármasságot, az Isteni 3-as numerológiai individum, mesterszámaként duplán (merkaba) illetve háromszorosan hordozza (metatron)  magában. Tehát ebből következik, hogy a nőt ebből kihagyni nem lehet. Bármennyire  is szeretné a hímségi vallási tanok megalkotója nem fog sikerülni. 

A kor kör bezárul, azaz a korszakváltás (dimenzióváltás) minden ilyen jellegű ferdítésre, elhazudásra, elnémításra felnyítja a szemeket. Az ébredő tudat pedig a logikai érvelés mentén megkérdőjelez minden olyat, amit eddig szó nélkül befogadott. A merkaba magyar ősi mag kód nyelv szavai pedig szintén ősi rovásírásunkkal kiegészülve kaphatnak igazán értelmet. Annak aki ezt ilyen formában tanulja meg nincs szüksége további magyarázatra az ősmagyarok eredetét illetően. 

Feljegyezte: P. Anita (TAÉ)

2023.03.26.

 

Forrás: Thot - Női vallási szerepkör, Aekchnaten fáraó - A nő teremtménye, Meritaton óegyiptomi hercegnő - Miért szül a nő? Belaver - A női trónfosztás oka, Voltaire - A nőiség elhazudása, Rousseau - A női testiség mítosza - nővé avatás című tudati lehívások. 

Kép forrása:

https://www.freepik.com/free-vector/silhouette-happy-female-against-sunset-landscape_16078443.htm#query=Woman%20as%20a%20god&position=9&from_view=search&track=ais">Image by kjpargeter</a> on Freepik

 

Kapcsolódó bejegyzések.

https://panitavers.blog.hu/2022/05/14/androgen_androgun

 

Ajánlás: A nőt tiszteld, szeresd és imádd! De ne csak szavakkal és ne csak ígéretekkel. A nőiség minden abban rejlő létezése maga a Teremtő ősmag kiáramoltatása. (Belaver) 

 

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, hivatalos közlése nem engedélyezett.