Hála

A hála kifejezés sokszor eszünkbe jut életünk során. A legtöbbször akkor hálálkodunk, amikor segítséget nyújt valaki számunkra és általa pénzben mért előnyökhöz jutunk. A hála kifejezés az egyházi tanokban is fellelhető, sajnos nem abban az értelemben, amit eredendően a forrás energiáját megtapasztaló, spirituális vonatkozásban vett ember érez. Hálát ad a Teremtőnek a létezéséért, hogy itt ebben a földi reinkarnálódásában megtapasztalhat dolgokat. A megtapasztalások révén pedig közelebb kerül az univerzális igazságokhoz, a létezés értelméhez. Ettől távolodott el a modern kori ember, aki azt hiszi a pénzhajhászás a létezés egyetlen kizárólagos örömforrást nyújtó eleme.

A hála szót igen ritkán alkalmazzuk negatív értelemben, pedig kellene. Hálás vagyok ellenségeimnek, hogy rámutattak gyengeségeimre, aminek révén javítottam önmagamon, a belső hozzáállásomon. Rést találtam a pajzsomon, amit ha levédek már egyre kevésbe leszek támadható. Hálás vagyok legközelebbi hozzátartozóimnak, hogy szeretetlenségükkel megmutatták azt milyennek is kellene lennie a feltétel nélküli szeretetnek. Hálás vagyok az univerzumnak, hogy amikor a legnagyobb fizikai fájdalmat éltem át, utat mutatott a túlélésre. Megmutatta azt is, hogy a minimális erőforrások igénybevétele mellett is van a létezésnek értelme és képes vagyok megtalálni a belső örömforrásomat. Hálás vagyok azoknak, akik bírálnak vagy támadnak, mert általuk elgondolkozok azon, hogy a világ mennyire összetett és milyen csodás dolgok véghezvitelére képes az ember széllel szemben haladva, buktatókkal, sáncokkal és árkokkal körülvéve.

Legeslegutoljára pedig hálás vagyok önmagamnak, hogy eljutottam az életem egy bizonyos pontjára. Jóllehet még messze van a cél, még korántsem érzem át azt az örömet, amit elterveztem magamnak. De már látom az alagút végén pislákoló fényt, már nem félek a sötétségben, már nem okoz leleki gyötrelmet a rámtámadók, belőlem élősködni kívánók hada. Tudom, hogy a duális világ pont általuk lesz teljes. Általuk leszek érettebb, bölcsebb és megtanulom a leckéket, amiket régóta cipelek a hátamon reinkarnációról - reinkarnációra. He ezt a megértést a hálával kiegészítve képesek vagyunk átfordítani pozitív irányba, akkor eljutunk a megbocsátásig, ami a lelki béke alapja. Miként a Biblia is idézi: bocsáss meg az ellened vétkezőknek. Valóban szükséges, csak elfelejtik a megbocsátás mögött rejlő alapvető téziseket kifejteni. Így a vallási papolás sem lesz sokkal különb az egyszerű politikai lózungoknál: sokat ígér, de semmit sem ad. 

Feljegyezte: P. Anita (TAÉ)

2022.11.13.

 

Forrás: Thot - Igazságosság, Aekchnaten fáraó - Szeretet és megbékélés, Belaver - Hit és elmélet című művek ill. Sz.M. öröksége nyomán csatornázott gondolati üzenet. 

Kép forrása:

https://www.freepik.com/free-photo/resurrection-concept-crucifixion-jesus-christ-cross-sunset_3952174.htm#&position=17&from_view=collections

 Ajánlás: Ne csüggedj, a legnagyobb rossz is tartogat számodra valami jót. Azt a megtapasztalást, amit csak akkor érezhetsz át teljesen, ha végigjárod az utadat. (Aekchnaten fáraó i.e. 35 ezer évvel ezelőttből) 

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, hivatalos közlése, nem engedélyezett.