Párkapcsolati polémia

Elindult a hiúság vándorútra. 

Azt gondolta szép, okos és elmés vagyok.

Ha nem felelek meg így neked,

akkor keress mást.

 

Elindult a makacsság vándorútra.

Az én gondolatom a helyes.

Az én álláspontom a mérvadó.

Ha nem tudod azt elfogadni, akkor 

semmi sem fog működni kettőnk közt.

 

Elindult az önérzet vándorútra.

Miért mondod ezt rólam?

Miért bántasz ezzel?

Ha nem mondanád, nem fájna így nekem.

 

Elindult a bizalmatlanság vándorútra.

Biztos mással van.

Biztos csak játszik velem.

Biztos nem szeret.

Nem lesz ő jó így nekem. 

 

Feljegyezte: P. Anita (TAÉ)

2022.08.28.

 

Forrás: Buddha - Évődések

Ajánlás: útonlévőknek, útkeresőknek és azoknak akik már megérkeztek, de nem találják a helyüket a világban. 

Kép forrása: https://www.freepik.com/free-photo/i-can-t-believe-we-re-still-fighting-about-this-i-can-t-believe-he-said-that-couple-having-argument-home-unhappy-couple-having-argument-home_28871165.htm#query=arguments&position=20&from_view=search">Image by stefamerpik</a> on Freepik

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, vagy hivatalos közlése nem engedélyezett.