Tanuljunk, tanítsunk de hogyan?

A kilencedikes kémia tananyag elmélyülten tanítja a vírusok leírását, típusát és terjedési módozatait. Továbbá tudni kell az elemek kémiai szerkezetét is. Rengeteg az információ, amit az átlagember soha sem fog hasznosítani. Megterheljük a magolással az agyat, ahelyett hogy megtanítanánk a gyermeket felfejlődni olyan szellemi szintre, hogy úgy használja a tudatát, mint a robotokba épített rendszerek: lehívja a szükséges infót a kozmikus kollektív térben lévő AKASHA örök tudás krónikából, amikor szükséges. Egy dolog azonban elnegedhetetlenül fontos hozzá: az abszolút tisztaság és becsület. Ja, hogy nem erre nevel a mai oktatási rendszer, ami az MTA  felettes érdek irányítása alá van rendelve. Erről sem a tanárok, sem a diákok nem tehetnek. Maga a rendszer a hibás és mi emberek, hogy még mindig életben tartjuk a rendszert. 

Az univerzum alap összefüggéseinek feltárása a fizika, kémia matematika oktatáson belül elengedhetetlenül fontos, hogy tisztában legyünk a miértekkel és a hogyanokkal. A szükségtelenül tudománytalannak kikiáltott numerológia és szakrális geometria pedig a logikus gondolkodás és érvrendszeren belül megtanítja az embert azt a rendszert kívülről látni, amiben él. Ez pedig az illúzórikus mátrixból való kilépés feltétele.

Addig amíg ez tömegesen nem valósul meg a renszer él és élni fog (Lenin után szabadon). Mert hagyjuk, azáltal, hogy nem tudunk róla. Itt nem az eszmék, izmusok és ideológiai elvek harca a lényeg, hanem a tiszta, hamisítatlan tudáshoz való jog. Ha már kötelezővé tette számunkra a rendszer a tanulást, akkor jogot kell formálni az eredetiségre. Ebben van a véleményformáló értelmiségnek szerepe a társadalmi összefogást koordinálni és ellenállni annak a mérhetetlen mértékű megvezetésnek amiben élünk és áthatja életünk minden egyes szegmensét. A pedagógus tüntetés is csak akkor hoz érdemi előrelépést, ha maga a rendszerből lép ki egyöntetűen, összehangoltan tanár, diák és szülő. Nem valami ellen harcol hanem valami mellett teszi le a voksát. De addig marad az összefogásmentes fröcskölés, fotel forradalmárkodás: ne dumálj mert neked nem olyan rossz, mint nekem. A társadalom a duális világ csapdájába esett. A totális megosztottság rabja lett, minden szinten (jobb és bal, oltott - oltatlan stb.) Ebben a gödörben vergődik, amibe tudatosan, szándékosan lökték bele. A szocialista érából átvett reklám szlogen pedig átalakul a minden szinten szinte semmi ideológiává. Kapunk egy modern tudásnak hitt valamit a diplomával és elballaghatunk vele a wc-re szép lassan. Életünk végéig dolgozunk, tanulunk valamiért, amit soha sem kaphatunk meg: az igaz tudás.

Aki pedig a mesterséges intelligencia mellett tör pálcát csak egy aprócska dolgon gondolkozzon el: a robotokba ki, mikor, milyen célzattal töltöte fel az infót? Nem lehetséges, hogy a felettes érdek az egyébként internet világában fellelhető hamis infót használja ugyancsak. A transzhumanizmus pedig melegágya az emberi léleknélküliségnek. Amikor már csak biorobotként éli, tengeti az ember az életét, a felettes érdek akarata szerint. Nagyon ügyesen  ment a beetetés, tizenéves korosztálynál, akik minden újdonságra kaphatóak voltak minden korszakban. Elsőként a 70-es években kezdődött a hippi generációnál amikor a drogot maga a rendszer vezette be a zeneipar világméretűvé tétele által. Szépen, csendben, alattomosan csempészte a cigarettával együtt a tudatmódosító eszközeit, mivel ezek pontosan a tobozmirigyre hatnak. Az eszköztár azóta bővül mindenféle e - lötyikkel, rágóguminak álcázott Pablo Escobar borító fedeles tablettákkal (legális dohánytermék), a sötét világ szimbolikáját használó  energiát adó italokkal (Ármány, ördög és pokol) A tudatlan szülő és gyermek besétál a csapdába és ott is ragad a hozzászokás fogvatartja őket. A modern világ pedig a digitalizálással fogta meg a tiniket. A telefon, mint általános kém- és megfigyelő rendszer a bank és egyéb chip kártyák technológiája mentén totális kontroll alatt tartja őket. Innen már csak a virtuális póráz hányzik. Gyönyörűen, előre eltervezett módon kiépült a fogyasztói társadalomra épített elnyomó rendszer. A Madách féle Ember tragédiája megíródott jóval korábban vagy az Orwell diktatórikus világképe - 1984. Az hogyan lehetséges, hogy ők már akkor látták amit mi még mindig nem? Legalábbis tömegesen nem. Pontosan, lépésről - lépésre tartalmazza mind a két mű a világra váró apokalipszist, ha ezt a rendszert tovább életeti  maga a benne élő modern kori rabszolga.

Addig amíg ez a rendszer él, nem tehet mást az egyén, mint alkalmazkodik bizonyos mértékben amennyire feltétlenül szükséges. Az ellenállás teljesen hasztalan és felesleges, mert az ellened irányuló erők együtthatása jóval nagyobb. Tudják ezt a nagyurak nagyon jól. Az egyetlen dolog a fokozatos függetlenítés felállítása, ami mentén fokozatosan ki lehet lépni a rendszer szorításából egyéni szinten. A oktatásban pedig az általam szülőként alkalmazott elv tud a leghatékonyabb lenni: tanuld meg azt, amit elvár tőled a rendszer. Hámozd ki belőle azt, ami számodra igaznak, valósnak bizonyul. A többit pedig gyorsan felejtsd el. Az élet iskolája pedig megtanít arra amire valóban szükséged lesz a fennmaradáshoz.

Feljegyezte: P. Anita (TAÉ)

2023.02.28.

 

Forrás: Voltaire - Oktatáselmélet, Aekchnaten fáraó - Mitől jó a rendszer, Thot - Állam irányítása az oktatáson keresztül, Meritaton óegyiptomi hercegnő i.e. 35 ezer évvel ezelőttből - Függelem és függetlenség, Belaver - Rendszer és alrendszer, Aküpülosz - Tanulj és taníts, Szókratész - A tanítás alapjai, Platón - Tanítsd önmagad, Arisztotelész - Technológia és korszak, Aripidész - A techinka világa, Fejlődés és rendszer tudati lehívások.

Kép forrása:

a href="https://www.freepik.com/free-photo/person-holding-light-bulb-with-graduation-cap_10752872.htm#&position=3&from_view=collections">Freepik</a>

 

Kapcsolódó bejegyzés:

https://hu.pinterest.com/pin/870883646671987262/

https://hu.pinterest.com/pin/870883646672066906/

 

Ajánlás: A függőség az emberi létforma halála. Teljesen mindegy milyen szinten valósul ez meg, ha képtelen azt felismerni és benne ragad. Lehet ez étel, ital, szerelmi vonatkozású vagy tárgyiasított mivoltban. A függelem rendszere az amikor az elme ráébreszti önmagát és a fizikai testen keresztül kilép a függőségek alól. Erre pedig a tudat ad lehetőséget, ami a szellem által repít magaslatokba. (Meritaton - óegyiptomi hercegnő i.e. 35 ezer évvel ezelőttből.

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, hivatalos közlése nem engedélyezett.