Ki vagyok én?

Időnként feltesszük magunknak a kérdést: Ki vagyok én? Miért születtem le a földre? Mi az életcélom? Mi a fő mozgatórugóm? A válaszokat ne kívül keresd, hanem önmagadban. Abban a belső forráshoz kapcsolódó lélekrészben, ami sohasem árul el, csakis érted van.

Jöhet árulók hada, akik Ármánykodásukkal megaláznak. Jöhet szeretetben gazdag családnak hitt neveltetés. Jöhet lehúzók, kihasználók serege, akik az életedből, a puszta létezésedből élőkösködnek. Jöhet kihasználó, érdek világ, aki csak a hasznot nézi benned. Jöhet hamis barát, aki álnokul használ ki a hátad mögött. Jöhet hazug társ, aki a szerelmet csak mímeli veled. Jöhet rád ácsingózók sokasága, akik hamisan tetszelgést játszanak. Jöhet bosszúvágyók, irígykedők tömkelege, akik képtelenek elfogadni, hogy neked is sikerülhet valami az életben. 

A cél az utadon mindig irányít téged. Mutatja, hogy elkanyarodtál-e, vagy hosszabb kitérőt teszel. Ha tudod ki vagy, honnan jöttél s milyen sorsfeladattal, akkor a legádázabb ellenséggel való küzdelem sem tűnik sorscsapásnak. A vihart állod és várod az elvonulást. Ám, ha gyökereid tévesek, a hited ingatag, a cél elhomályosodik előtted és a tévutak is megsokasodnak. A világ bezár és bebörtönöz néha, rútúl, gonoszul viselkednek veled. De az igazi érték mégis te önmagad vagy, ott legbelül, mélyen a lelkedben. A lelked szól hozzád, hív, hivogat. A figyelmed fordítsd befelé. Nézz egyre mélyebbre, hogy meglásd önmagad: Ki vagyok én? Miért születtem erre a földre? 

Feljegyezte: P. Anita (TAÉ)

2022.07.02.

 

 

Forrás: Thot - Ki kicsoda című műve nyomán.

Kép forrása: https://www.freepik.com/photos/surprised-girl'>Surprised girl photo created by cookie_studio - www.freepik.com

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, hivatalos közlése nem engedélyezett.