Az univerzum alkalmazottja

Az univerzum alkalmazottjaként hittel és őszinte szívvel szeretem a Kárpát hazát. Tisztelem és becsülöm az embereket: fajtól, nemtől, törzstől, rassztól és nemi identitástól függetlenül. A szellemviségemet és cselekedeteimet az univerzális adok-kapok törvénye hatja át. Tisztában vagyok vele, hogy a karma révén ugyanazt tapasztalom meg az életem során, amit én adok másoknak. A becsületem nem árucikk, bár értéke igen magas, de nem vagyok megvásárolható. Egyetlen egy ideológiának, hatalmi ágnak sem hódolok be.

A földi törvények betartása mindenkire nézve kötelező lenne, ám az eltérő sorsutak eltérő megtapasztalásokat hordoznak. Így elfogadom, ha egyes embertársaim rám nézve nem megfelelő magatartást tanúsítanak. Azonban ez nem jelenti azt, hogy a fizikai, erkölcsi megaláztatást köteles vagyok eltűrni. A bántalmazásnak semmlyen formája sem tolerálható, semmilyen szinten. Ebben az égi, univerzális és földi törvények egyeznek. A bántalmazó, legyen akármilyen kicsi a bűne az idő felgyorsulása miatt nem kell sokat várnia a karmája beteljesülésére. Gyakorlatilag azonnali karma van, ami azt jelenti, hogy nem a következő életében teljesül. A sors keze mindenkit utolér. Nincs kivétel. Te sem maradsz adósa a végzetnek. Éld az életet tiszta szívvel, szeretettel, hogy ne legyen félnivalód amikor a tükör elé állsz. A tükör morcos, mogorva képet  mutathat néha, de ne várd meg azt a pillanatot az életedben amikor a lelked annyira szennyezetté válik az életed mocskával, hogy már a saját tükröd is visszaköp rád. 

Feljegyezte: P. Anita

2022.05.30. 

Osho: Univerzális adok-kapok című műve nyomán

Kép forrása: https://www.freepik.com/photos/broken-glass'>Broken glass photo created by rawpixel.com - www.freepik.com

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása, vagy hivatalos közlése nem engedélyezett.