Ikerlángok találkozása

Mindig is tudtam, hogy valahol a világon létezik egy férfi, a másik felem, aki pont ugyanolyan, mint én. Megszületett, csak rám vár, hogy találkozhassunk. A Teremtő még lehet kivár, még mozgatja a szálakat, hogy minden egymással klappoljon. Tudom, hogy eljön a találkozás ideje, ami elkerülhetetlen. Nem tudom megakadályozni, hiszen előző életeinkben közösen elhatároztuk, újra egyesülünk. Újra rátalálunk egymásra és felfedezzük a múltat. Megéljük annak összes szépségét és viszontagságait. Együtt tanulunk, nevetünk és sírunk. Rámutatunk lelkünk rejtett szépségeire, hiányosságaira. Megmutatjuk egymásnak miért, hol, mikor hibázunk.

A felismerés sokszor fájdalmas. A közös út nagyon küzdelmes. Telis-tele van akadályokkal, félelmekkel, előző életbeli transzgenerációs sebekkel, ami olykor visszatart bennünket a beteljesüléstől. Meglátni a másikban a hibát, amit magamban makacsul tagadok. Elfogadni benne azt, amit magamnak is eltitkolok. A közös út vége a végtelen és feltétel nélküli szeretetenergiában való eggyéválás, egyesülés, felemelkedés. 

Visszatekintve az elmúlt időszakra, már akkor is érzékeltem jelenlétedet, amikor még nem is álmodtam rólad. Lehet éppen egy új kapcsolatba léptél bele, ami a lelkemet megérintette. Álmomban üzent nekem az univerzum, hogy valami történt, de tudatom még nem állt készen a befogadásra. Zsigereimben éreztem a létezésed, mintha időnként hallottam volna a hangodat, éreztem volna a fájdalmadat. Annyira egy a lélek minden rezdülése, hogy az egyben való átélés elkerülhetetlen. 

Feljegyezte: P. Anita

2022.05.01.

Forrás: Osho: Ikerláng találkozó

Kép forrása: https://www.freepik.com/photos/art-craft'>Art and craft photo created by rawpixel.com - www.freepik.com

A bejegyzés saját szellemi tulajdon. Annak másolása vagy hivatalos közzététele nem megengedett! 

Kapcsolódó bejegyzéseim: Transzcendentális szerelem, Ikerláng, Ikerláng szerelem beteljesülése, Ikerláng út